ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

04.12.2018 № 433-к

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б” – завідувача сектору контролю управління адміністративно-організаційного забезпечення Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки –       здійснює керівництво діяльністю сектору, розподіляє (перерозподіляє) обов’язки між працівниками сектору, очолює та контролює їх роботу, забезпечує виконання покладених на сектор завдань;

–        організовує за дорученням керівництва підготовку проектів документів, забезпечує оформлення та випуск документів;

–        готує документи в межах своєї компетенції;

–        веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами, та роботи з реагування на запити і звернення Народних депутатів України та депутатів місцевих рад, контроль за якими покладено на сектор;

–       перевіряє виконання документів структурними підрозділами Головного управління та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

–        розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити на звернення Народних депутатів України, запити на інформацію з питань роботи сектору;

–         розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни;

проводить випереджувальний моніторинг термінів виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад та своєчасно інформує керівництво Головного управління по неможливість їх додержання;

–       вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії Головного управління питань про стан виконання документів в структурних підрозділах;

–       виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань;

дотримується вимог трудового, антикорупційного законодавства, законодавства про державну службу та державну таємницю, правил внутрішнього трудового розпорядку, службової дисципліни та етики державного службовця, вимог охорони праці, техніки безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями.

Умови оплати праці посадовий оклад – 5400 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7)  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Строк подання документів: 15 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область,                       м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Місце, час та дата проведення конкурсу 26 грудня 2018 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра
2 Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорій „Б” чи „В ” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3 Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
2. Ділові якості Навички контролю, вміння розподіляти роботу
3. Особистісні якості Аналітичні здібності, дисципліна і системність

 

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання контролю за виконанням завдань
Начальник управління адміністративно – організаційного забезпечення  Головного управління

___________________ ____О.К.СЮСЬКО

                        (підпис)                             (ініціали та прізвище)

_____ _________________20___ р.