З моменту встановлення меж адміністративно-територіальних одиниць (далі межі АТО), а це переважно 1990-2000 роки у процесі реалізації генеральних планів відбулись значні зміни в межах, які станом на сьогодні не відповідають дійсності. Таке становище має негативний вплив на розвиток підвідомчих територій, управління земельними ресурсами, формування справедливої системи оподаткування та наповнення місцевого бюджету за рахунок плати за землю.

Встановлення і зміна меж адміністративно-територіальних утворень проводиться з метою гарантування територіальних умов здійснення місцевого самоврядування відповідно до адміністративно-територіального устрою, забезпечення ефективного використання потенціалу територій.

На території Закарпатської області існуючі межі АТО встановлені переважно всі, однак до Державного земельного кадастру внесені лише частково. Станом на сьогодні кількість внесених меж АТО  на території Закарпатської області із існуючих 607 складає – 387 (64%). Отже, роботи зі встановлення меж на території Закарпатської області тривають.

Також до Державного земельного кадастру внесено відомості про землі в межах територій Пийтерфолівської територіальної громади.

Довідково: Відповідно до Земельного кодексу України (глава 29, ст. 173) межі району, села, селища, міста, району в місті встановлюють і змінюють за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць. Ці проекти розробляють із урахуванням генеральних планів населених пунктів. Земля державної власності, що включена в межі населеного пункту (крім тієї, яка не може передаватися в комунальну власність), переходить у власність територіальної громади.

Як ідеться в ст. 46 Закону України «Про землеустрій», проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень «розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та створення сприятливих умов їхнього територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій зі збереженням їхніх природних ландшафтів та історико-культурної цінності, з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, і затвердженої містобудівної документації».