ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

24.01.2017 року № 10

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – завідувача сектору контролю управління адміністративно-організаційного забезпечення Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки – перевіряє виконання документів структурними підрозділами Головного управління та реагування на запит і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

– забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів Головного управління про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

– підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для керівництва щодо виконання документів та реагування на запити і звернення депутатів України та депутатів місцевих рад;

– проводити випереджувальний моніторинг термінів виконання документів та реагування на запити і звернення депутатів України, депутатів місцевих рад та своєчасного інформування керівництва про неможливість їх додержання.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 4100 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106)

Дата, час і місце проведення конкурсу 13 лютого  2017 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Курта Оксана Василівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта   Вища освіта за освітнім ступенем магістра
2 Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта вища освіта за освітнім ступенем магістра (спеціаліста)
2 Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Положення про Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області
3 Професійні чи технічні знання знання законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання контролю за виконанням завдань. Уміння застосовувати норми законодавства на практиці
4 Спеціальний досвід роботи досвід роботи в службі діловодства не менше двох років
5 Знання сучасних інформаційних технологій знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення
6 Особистісні компетенції 1). дисципліна.

2) вміння працювати в стресових ситуаціях.