ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

04.08.2017 № 177

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – спеціаліста відділу у Мукачівському районі  Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки Бере участь у:

– організації виконання на території Закарпатської області робіт із землеустрою;

– у розробленні та виконанні місцевих програм з питань регулювання земельних відносин, раціонального використання земель, їх відтворення та охорони, встановлення меж області, району, міста, села і селища, у проведенні моніторингу земель, територіальному плануванні;

– організації виконання робіт, пов’язаних з проведенням земельної реформи;

– наданні адміністративних послуг згідно із законом у відповідній сфері;

– підготовці звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель;

– поданні у встановленому порядку пропозицій щодо встановлення меж області, району, міста, села і селища, регулювання земельних відносин;

– організації здійснення землеустрою, у тому числі в забезпечення проведення державної інвентаризації земель.

– забезпеченні створення, формування і ведення регіонального фонду документації із землеустрою;

– проведенні державного нагляду у сфері землеустрою;.

– державному регулюванні планування територій;

– наданні роз’яснення з питань, що належать до його компетенції.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (кандидата на посаду) шляхом заповнення відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 16 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Дата, час і місце проведення конкурсу 30 серпня 2017 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Курта Оксана Василівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта   вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи не потребує
3 Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі
2 Знання законодавства Конституція України, Земельний кодекс України, Закони України „Про державну службу”, Закон України „Про запобігання корупції”, Закон України „Про землеустрій”, Закон України „Про оренду землі”
3 Професійні чи технічні знання знання земельного законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів,, що регулюють діяльність у сфері земельних відносин. Уміння застосовувати норми законодавства на практиці.
4 Спеціальний досвід роботи не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення
6 Особистісні компетенції 1)      відповідальність;

2)             вміння працювати в стресових ситуаціях