ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

11.09.2019 №378-к

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – спеціаліста відділу планування та закупівель фінансового управління Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 Загальні умови
Посадові обов’язки –             до публічної інформації;

забезпечує доступ до інформації про використання публічних коштів Спеціаліст відділу:

–              здійснює облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо планування та закупівель;

–               готує відповіді з питань планування та закупівель за дорученням керівництва на зарити відповідних центральних органів виконавчої влади, підприємств, організацій, їх фінансових структур.

Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.

Готує дані для включення їх до фінансової звітності.

Забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом установленного терміну.

Бере участь у підготовці пропозицій щодо :

–              внесення змін до облраної облікової політики, удосконалення обліку та правил документооббігу;

розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарськтх операцій;

Готує:

–              тимчасовий та постійний кошторис, довідки про зміни до кошторису;

–              штатний розпис та зміни до нього;

–              розрахунки витрат до кошторису на відповідний бюджетний рік;

–              розрахунки до гштатного розпису та змін до нього;

–               плани заходів по бюджетним програмам.

Відповідає за:

–              складання та подання на затвердження голові комітету з конкурсних торгів річного плану закупівель, додатку до річногоплану закупівель та змін до нього, документацію конкурсних торгів;

–              здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства з питань державних закупівель;

– забезпечує системне і оперативне оприлюднення на веб-погрталі Головного управління в мережі Інтернет інформації, що входить до компетенції Відділу, дотримання законодавства про доступ.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 3810 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7)  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Додаткові (необов’язкові) документи Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до  Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Місце, час та дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування 03 жовтня 2019  року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра  або бакалавра в галузі економіки та фінансів
2 Досвід роботи Не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
4 Володіння іноземною мовою Не обов’язкове
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome)
2. Ділові якості Адаптивність, вміння аргументовано доводити власну точку зору
3. Особистісні якості Відповідальність, емоційна стабільність
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Законодавство з питань фінансово-господарської діяльності, бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності

 

Начальник відділу планування та закупівель фінансового управління

 

___________________         М.ЯСІНКО

                        (підпис)                            (ініціали та прізвище)

_____ _________________20___ р.