ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
11.09.2019 №378-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – спеціаліста відділу планування та закупівель фінансового управління Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | – до публічної інформації;
забезпечує доступ до інформації про використання публічних коштів Спеціаліст відділу: – здійснює облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо планування та закупівель; – готує відповіді з питань планування та закупівель за дорученням керівництва на зарити відповідних центральних органів виконавчої влади, підприємств, організацій, їх фінансових структур. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. Готує дані для включення їх до фінансової звітності. Забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом установленного терміну. Бере участь у підготовці пропозицій щодо : – внесення змін до облраної облікової політики, удосконалення обліку та правил документооббігу; розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарськтх операцій; Готує: – тимчасовий та постійний кошторис, довідки про зміни до кошторису; – штатний розпис та зміни до нього; – розрахунки витрат до кошторису на відповідний бюджетний рік; – розрахунки до гштатного розпису та змін до нього; – плани заходів по бюджетним програмам. Відповідає за: – складання та подання на затвердження голові комітету з конкурсних торгів річного плану закупівель, додатку до річногоплану закупівель та змін до нього, документацію конкурсних торгів; – здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства з питань державних закупівель; – забезпечує системне і оперативне оприлюднення на веб-погрталі Головного управління в мережі Інтернет інформації, що входить до компетенції Відділу, дотримання законодавства про доступ. |
|
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 3810 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова | |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
|
Додаткові (необов’язкові) документи | Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби | |
Місце, час та дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування | 03 жовтня 2019 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1 | Освіта | вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра в галузі економіки та фінансів |
2 | Досвід роботи | Не обов’язковий |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою |
4 | Володіння іноземною мовою | Не обов’язкове |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) | Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome) |
2. | Ділові якості | Адаптивність, вміння аргументовано доводити власну точку зору |
3. | Особистісні якості | Відповідальність, емоційна стабільність |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Законодавство з питань фінансово-господарської діяльності, бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності |
Начальник відділу планування та закупівель фінансового управління
___________________ М.ЯСІНКО (підпис) (ініціали та прізвище) _____ _________________20___ р.
|