Додаток 5

до наказу Головного управління

від 28.09.2016 №93

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –  головний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку, фінансів та звітності Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

Загальні умови
Посадові обов’язки – надавати методичну допомогу фахівцям підвідомчих установ з питань організації  бухгалтерського обліку та звітності, а також його особливостей залежності від сфери діяльності.

– брати участь у розробці проектів положень, інструкцій, вказівок щодо бухгалтерського обліку, розробці типових форм бухгалтерської звітності, підготовці інструкції щодо їх заповнення, погоджувати їх з відповідними органами виконавчої влади.

– здійснювати облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності.

– ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку : розрахунків з оплати праці (нараховувати заробітну плату, відпускні та допомогу по тимчасовій непрацездатності та інші виплати, здійснювати нарахування та перерахування платежів, єдиного соціального внеску ); розрахунків із страхування; розрахунків з підзвітними особами;

– забезпечувати підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом установленого терміну.

– брати участь у підготовці пропозиції щодо: внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення обліку та правил документообороту; розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 3274 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік;

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106)

Дата, час і місце проведення конкурсу 26 жовтня  2016 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Курта Оксана Василівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта    Вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Вища економічна освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Знання законодавства Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції»,  Бюджетний кодекс України, Податковий кодекс, Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Національні положення(стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі
3 Професійні чи технічні знання Знання, необхідні для ведення обліку розрахунків з оплати праці, із страхування та з підзвітними особами
4 Спеціальний досвід роботи Не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
6 Особистісні компетенції 1) відповідальність;

2) наполегливість;

3) вміння працювати в стресових ситуаціях.