ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

28.05.2019 № 220-к

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – провідного спеціаліста відділу роботи з персоналом територіальних структурних підрозділів управління персоналом Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки Приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій “Б” та “В”, проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору.

Розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій “Б” і “В”.

Надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій “Б” та “В” письмові повідомлення про результати конкурсу.

Разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності.

Обчислює стаж роботи та державної служби.

Розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік.

Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям.

Ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Головного управління, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.

Оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення.

Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу Головного управління.

Здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років.

Формує графік відпусток персоналу Головного управління, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік.

Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Головного управління.

Оформляє і видає довідки з місця роботи працівника.

Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності.

У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Головного управління.

Готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу Головного управління.

Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки.

Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, готує довідку про її результати.

За дорученням начальника відділу перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в Головному управлінні.

Разом з іншими структурними підрозділами Головного управління:

організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;

організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді.

Розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом.

Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

У відповідності до чинного законодавства забезпечує:

– збереження та захист персональних даних, інших персональних документів, які створюються, обробляються або знаходяться на збереженні у Головному управлінні;

– нерозголошення  будь-яким засобом персональних даних, які були йому довірені або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням професійних, посадових обов’язків;

– повідомлення про дії з персональними даними суб’єкта персональних даних згідно із законом.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 4690 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7)  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Місце, час та дата проведення конкурсу 18 червня 2019  року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань: “Право”, “Управління та адміністрування”, “Соціальні та поведінкові науки”
2 Досвід роботи Не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) Знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome).

 

2. Ділові якості Стресостійкість, вміння аргументовано доводити власну точку зору

 

 

3. Особистісні якості Ініціативність, відповідальність

 

 

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання трудового законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють діяльність управління персоналом, уміння застосовувати норми законодавства на практиці

 

Начальник відділу роботи з персоналом територіальних структурних підрозділів управління персоналом

 

___________________       Л. ФРОЛІКОВА

                        (підпис)                                 (ініціали та прізвище)

_____ _________________20___ р.