ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

13.05.2019 №205-к

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – провідного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Воловецькому, Міжгірському, Мукачівському, Свалявському районах та м. Мукачево управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки – участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель;

– обстеження земельних ділянок, які підлягають рекультивації, а також обстеження земельних ділянок, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання їх не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу;

– розраховувати розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання їх не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу, та вживає заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку;

– надавати пропозиції щодо фінансування  заходів з охорони земель;

– надавати до Управління пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості грунтів сільськогосподарського призначення;

– готувати заступнику начальника – начальнику управління з контролю за використанням та охороною земель пропозиції щодо видачі та анулювання дозволів на зняття та перенесення грунтового погкриву (родючого шару грунту) земельних ділянок;

– брати участь у розробленні нормативно-правових актів, що відносяться до його компетенції;

– надавати методичну допомогу, готувати рекомендації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, власникам землі та землекористувачам з питань використання та охорони земель, родючості грунтів за їх зверненням;

– взаємодіяти із засобами масової інформації з питань висвітлення актуальних проблем здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, відновленням та збереження  родючості грунтів.

– взаємодіяти в установленному порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правовоохороними органами та контролюючими службами щодо запобігання та протидії  порушенням вимог земельного законодавства;

– забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції;

– забезпечує доступ до публічної інформації, що перебуває  у володінні Відділу;

– забезпечувати у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

– готувати проекти наказів з питань, що відносяться до компетенції відділу;

– зведення та аналіз інформації щодо здійснення контролю за використанням та охороною земель на відповідній території, формує відповідну звітність;

– надавати пропозиції при розробленні річних та квартальних планів роботи Управління;

– здійснювати своєчасний розгляд листів, звернень, заяв і скарг громадян та юридичних осіб, доручень керівництва Управління, відділу та органів вищого рівня;

– виконувати накази і розпорядження Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області та органів вищого рівня, рішення колегій Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, які стосуються його повноважень;

– несе  персональну відповідаьність перед начальником управління, начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Воловецькому, Міжгірському, Мукачівському, Свалявському районах та м. Мукачево за виконання покладених на відділ завдань;

– здійснювати реєстрацію документів з питань здійснння функцій державного нагляду(контролю) в агропомисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категрій і форм власності, родючості грунтів у системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ» СТЕП 2.0»;

– відповідно до Номенклатури справ здійснювати в окремих журналах реєстрацію:

– клопотань про надання документів з питань здійснення функцій державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, чи повідомлення про виклик для надання пояснень з питань, повязаних з порушенням земельного законодавства;

– актів перевірок дотримання вимог земельного законодавства;

-приписів;

– протоколів про адміністративне правовпорушення

– виконувати завдання та повноваження, визначені у посадовій інструкції;

– здійснення державного нагляду (контролю) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності на території Воловецького, Міжгірського, Мукачівського, Свалявського рахонах та м. Мукачево Закарпатської області у тому числі за:

веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель;

виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару грунту під час проведення гірничодобувних, геолорозвідувальних, будівельних та інших робіт, повязаних з порушенням грунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушення земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою;

дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладення цивільно-правових договорів, передачі у власність на тадання у користування в тому числі в оренду, вилучення(викупу) земельних ділянок;

дотримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю;

дотриманням правил, установленного режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків;

проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема, за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянгок вимог, визначених у проектах землеустрою;

розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію обєктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель;

здійсненням заходів, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою щодо захисту земель від водної і віторової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільненння та інших процесів, що призводять до погрішення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забрудненння хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бурянами;

дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов’язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням;

дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення;

дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах;

у частині родючості ґрунтів за:

зміною показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення;

своєчасним проведенням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів;

направляти в установленому порядку до органів виконавчої влади або місцевого самоврядування: клопотань щодо:

приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель;

обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства;

припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків;

припинення права користування земельною ділянкою  відповідно до закону;

розгляд звернень, клопотань, та доручень, які надійшли на виконання, та здійснення перевірок дотримання вимог земельного законодавства.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 4690 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7)  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Строк подання документів: 17 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб.              № 140)

Місце, час та дата проведення конкурсу 04 червня 2019  року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі та/або в галузі права
2 Досвід роботи Не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) Основні принципи роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome).

 

2. Ділові якості Вміння вести перемовини, оперативність
3. Особистісні якості Ініціативність, відповідальність.
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання земельного законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель.

 

Начальник відділу контролю за використанням та охороною земель у Воловецькому, Міжгірському, Мукачівському, Свалявському районах та м. Мукачево управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

________________      В.МЕЛЬНИК

                        (підпис)                 (ініціали та прізвище)

_____ _________________20___ р.