ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
13.05.2019 №205-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – провідного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Воловецькому, Міжгірському, Мукачівському, Свалявському районах та м. Мукачево управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | |||
Посадові обов’язки | – участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель;
– обстеження земельних ділянок, які підлягають рекультивації, а також обстеження земельних ділянок, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання їх не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу; – розраховувати розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання їх не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу, та вживає заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку; – надавати пропозиції щодо фінансування заходів з охорони земель; – надавати до Управління пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості грунтів сільськогосподарського призначення; – готувати заступнику начальника – начальнику управління з контролю за використанням та охороною земель пропозиції щодо видачі та анулювання дозволів на зняття та перенесення грунтового погкриву (родючого шару грунту) земельних ділянок; – брати участь у розробленні нормативно-правових актів, що відносяться до його компетенції; – надавати методичну допомогу, готувати рекомендації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, власникам землі та землекористувачам з питань використання та охорони земель, родючості грунтів за їх зверненням; – взаємодіяти із засобами масової інформації з питань висвітлення актуальних проблем здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, відновленням та збереження родючості грунтів. – взаємодіяти в установленному порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правовоохороними органами та контролюючими службами щодо запобігання та протидії порушенням вимог земельного законодавства; – забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції; – забезпечує доступ до публічної інформації, що перебуває у володінні Відділу; – забезпечувати у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом; – готувати проекти наказів з питань, що відносяться до компетенції відділу; – зведення та аналіз інформації щодо здійснення контролю за використанням та охороною земель на відповідній території, формує відповідну звітність; – надавати пропозиції при розробленні річних та квартальних планів роботи Управління; – здійснювати своєчасний розгляд листів, звернень, заяв і скарг громадян та юридичних осіб, доручень керівництва Управління, відділу та органів вищого рівня; – виконувати накази і розпорядження Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області та органів вищого рівня, рішення колегій Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, які стосуються його повноважень; – несе персональну відповідаьність перед начальником управління, начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Воловецькому, Міжгірському, Мукачівському, Свалявському районах та м. Мукачево за виконання покладених на відділ завдань; – здійснювати реєстрацію документів з питань здійснння функцій державного нагляду(контролю) в агропомисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категрій і форм власності, родючості грунтів у системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ» СТЕП 2.0»; – відповідно до Номенклатури справ здійснювати в окремих журналах реєстрацію: – клопотань про надання документів з питань здійснення функцій державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, чи повідомлення про виклик для надання пояснень з питань, повязаних з порушенням земельного законодавства; – актів перевірок дотримання вимог земельного законодавства; -приписів; – протоколів про адміністративне правовпорушення – виконувати завдання та повноваження, визначені у посадовій інструкції; – здійснення державного нагляду (контролю) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності на території Воловецького, Міжгірського, Мукачівського, Свалявського рахонах та м. Мукачево Закарпатської області у тому числі за: веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель; виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару грунту під час проведення гірничодобувних, геолорозвідувальних, будівельних та інших робіт, повязаних з порушенням грунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушення земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою; дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладення цивільно-правових договорів, передачі у власність на тадання у користування в тому числі в оренду, вилучення(викупу) земельних ділянок; дотримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; дотриманням правил, установленного режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків; проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема, за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянгок вимог, визначених у проектах землеустрою; розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію обєктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель; здійсненням заходів, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою щодо захисту земель від водної і віторової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільненння та інших процесів, що призводять до погрішення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забрудненння хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бурянами; дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов’язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва; використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення; дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах; у частині родючості ґрунтів за: зміною показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення; своєчасним проведенням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів; направляти в установленому порядку до органів виконавчої влади або місцевого самоврядування: клопотань щодо: приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель; обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства; припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків; припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону; розгляд звернень, клопотань, та доручень, які надійшли на виконання, та здійснення перевірок дотримання вимог земельного законодавства. |
||
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 4690 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | ||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова | ||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 17 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
||
Місце, час та дата проведення конкурсу | 04 червня 2019 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | ||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
||
Кваліфікаційні вимоги | |||
1 | Освіта | Освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі та/або в галузі права | |
2 | Досвід роботи | Не обов’язковий | |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою | |
Вимоги до компетентності | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) | Основні принципи роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome).
|
|
2. | Ділові якості | Вміння вести перемовини, оперативність | |
3. | Особистісні якості | Ініціативність, відповідальність. | |
Професійні знання | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
|
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання земельного законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель. | |
|