ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

12.05.2021 №193-к

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки здійснення оперативного реагування на порушення вимог земельного законодавства з боку юридичних та фізичних осіб, органів місцевого самоврядування та виконавчої влади шляхом проведення позапланових, виїзних та спільних перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, у тому числі з правоохоронними органами, органами виконавчої влади;

здійснення державного нагляду (контролю) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності на території Закарпатської області, у тому числі за:

веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель;

виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару грунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов’язаних з порушенням грунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом  землеустрою;

дотримання вимог земельного законодавства в процесі укладення цивільно-правових договорів, передачі у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок;

дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю;

дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків;

проведенням землеустрою, виконання заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема, за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою;

розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію об’єктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель;

здійсненням заходів, передбачених відповідними робочими проектами землеустрою щодо захисту земель від водної і вітрової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільнення та інших процесів, що призводять до погіршення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бур’янами;

дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов’язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням;

дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського призначення;

використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення;

дотримання вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах;

– у частині родючості грунтів за зміною показників якісного стану грунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення; своєчасністю проведення підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості грунтів.

направлення в установленому порядку до органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування клопотань щодо приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель, обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства, припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків, припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону;

розгляд звернень, клопотань та доручень, які надійшли на виконання та здійснення перевірок дотримання вимог земельного законодавства;

участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості грунтів та забезпечення охорони земель;

обстеження земельних ділянок , які підлягають рекультивації, а також обстеження земельних ділянок, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу;

розраховувати розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок,  використання їх не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу та вживати заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку;

надавати пропозиції щодо фінансування заходів з охорони земель;

надавати заступнику начальника Головного управління – начальнику Управління пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості грунтів сільськогосподарського призначення;

готувати пропозиції щодо видачі та анулювання дозволів на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельних ділянок;

брати участь у розроблення нормативно-правових актів, що відносяться до його компетенції;

надавати методичну допомогу, готувати рекомендації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, власникам землі та землекористувачам з питань використання та охорони земель, родючості грунтів, за їх зверненнями;

взаємодіяти із засобами масової інформації з питань висвітлення актуальних проблем здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, відновленням та збереження родючості ґрунтів;

взаємодіяти в установленому порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами та контролюючими службами щодо запобігання та протидії порушенням вимог земельного законодавства;

надавати пропозиції при розробленні річних та квартальних планів роботи Управління.

приймати участь у підготовці матеріалів на засідання колегій Держгеокадастру,  Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області;

забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції;

забезпечення доступу до публічної інформації, що перебуває у володінні Управління, Відділу;

забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

підготовка проектів наказів з питань, що відносяться до компетенції Відділу;

здійснювати своєчасний розгляд листів, звернень, заяв і скарг громадян та юридичних осіб;

виконувати накази і розпорядження Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області та органів вищого рівня, рішення колегій Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру,  Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, які стосуються його повноважень;

несе персональну відповідальність перед заступником начальника Головного управління –  Начальником Управління, заступником начальника управління – начальником відділу за виконання покладених на відділ, Управління завдань;

здійснювати реєстрацію документів з питань здійснення функцій державног нагляду(контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості грунтів у системі електронного документообігу “ДОК ПРОФ” Степ 2.0”;

відповідно до Номенклатури Справ здійснювати в окремих журналах реєстрацію:

журнал реєстрації дозволів на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельних ділянок;

журнал реєстрації рішень щодо розгляду скарг на дії посадових осіб (державних інспекторів).

Умови оплати праці Посадовий оклад – 5 500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців” (зі змінами), надбавка за вислугу років, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанов КМ № 462 від 05.06.2019, № 844 від 25.09.2019);

2) резюме за формою згідно з додатком 2-¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246  (в редакції Постанови КМ № 844 від 25.09.2019), в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Подача додатків до заяви не є обов’язковою.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо.

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Строк подання документів: 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби (до 17 год. 00 хв. 18.05.2021 року)

Додаткові (необов’язкові) документи Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до  Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246.
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) 24 травня 2021 року початок о 10.00 годині (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел..  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі та (або) у галузі права
2 Досвід роботи Не потребує
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
4 Володіння іноземною мовою Не обов’язкове
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
– вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації.
2. Командна робота та взаємодія – орієнтація на командний результат;
– готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
– відкритість в обміні інформацією
3. Відповідальність – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
– здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання земельного законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель.

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник начальника управління – начальник

відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

___________________       Л.М. ЗАВАДЯК_

                        (підпис)                             (ініціали та прізвище)

_____ _________________20___ р.