ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

13.03.2020 №_123-к

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” –  головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Берегівському, Виноградівському, Іршавському, Хустському районах та м. Берегове  управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 Загальні умови
Посадові обов’язки Здійснення державного нагляду (контролю):

у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності на території Закарпатської області, в тому числі за:

– веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель;

– виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов’язаних із порушенням ґрунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою;

– дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових договорів, передачі у власність та надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок;

– дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю;

– дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків;

– проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема, за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою;

– розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію об’єктів, які негативно впливають або можуть  вплинути на стан земель;

– здійсненням заходів, передбачених відповідними робочими проектами землеустрою щодо захисту земель від водної і вітрової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільнення та інших процесів, що призводять до погіршення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бур’янами;

– дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов’язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням;

– дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

– використанням земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення;

– дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах;

– у частині родючості ґрунтів за:

– зміною показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення;

– своєчасним проведенням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо  збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів.

Направляти в установленому порядку до органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування клопотання щодо:

приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель;

обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства;

припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення  вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків;

припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону.

Розгляд звернень, клопотань та доручень, які надійшли на виконання, та здійснення перевірок дотримання вимог земельного законодавства.

Участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель.

Обстеження земельних ділянок, які підлягають рекультивації, а також обстеження земельних ділянок, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;

Розраховувати розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання їх не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу, та вживати заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку.

Надавати пропозиції щодо фінансування заходів з охорони земель.

Надавати заступнику начальника Головного управління-начальнику Управління пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості ґрунтів сільськогосподарського призначення.

Готувати Заступнику начальника Головного Управління – начальнику Управління пропозиції щодо видачі та анулювання дозволів на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок.

Брати участь у розробленні нормативно – правових актів, що відносяться до його компетенції.

Надавати методичну допомогу, готувати рекомендації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, власникам землі та землекористувачам з питань використання та охорони земель, родючості ґрунтів, за їх зверненнями.

Взаємодіяти із засобами масової інформації з питань висвітлення актуальних проблем здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, відновленням та збереження родючості ґрунтів.

Взаємодіяти в установленому порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами та контролюючими службами щодо запобігання та протидії порушенням вимог земельного законодавства.

Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції.

Забезпечення доступу до публічної інформації, що перебуває у володінні Відділу.

Забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

Підготовка проектів наказів з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

Зведення та аналіз інформації щодо здійснення контролю за використанням та охороною земель на відповідній території, формує відповідну звітність.

Надавати пропозиції при розробленні річних та квартальних планів роботи Управління.

Виконувати інші функції, що випливають з покладених на відділ завдань.

Несе персональну відповідальність перед заступником начальника Головного управління –  Начальником Управління, заступником начальника управління – начальником відділу за виконання покладених на відділ завдань.

Здійснювати своєчасний розгляд листів, звернень, заяв і скарг громадян та юридичних осіб, доручень керівництва Управління, Відділу та органів вищого рівня.

Виконувати накази і розпорядження Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області та органів вищого рівня, рішення колегій Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру,  Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, які стосуються його повноважень;

Здійснювати реєстрацію документів з питань здійснення функцій державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості грунтів у системі електронного документообігу “ДОК ПРОФ” Степ 2.0”.

Відповідно до Номенклатури Справ здійснювати в окремих журналах реєстрацію:

–                     клопотань про  надання документів, матеріалів та іншої інформації, необхідних для здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, чи повідомлення про виклик для надання пояснень з питань, пов’язаних з порушенням земельного законодавства;

–                     актів перевірок дотримання вимог земельного законодавства;

–                      протоколів про адміністративне правопорушення.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 5500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців”, надбавка за вислугу років, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанов КМ № 462 від 05.06.2019, № 844 від 25.09.2019);

2) резюме за формою згідно з додатком 2-¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246  (в редакції Постанови КМ № 844 від 25.09.2019), в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо.

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Строк подання документів: 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби (до 17 год. 00 хв. 19 березня 2020 року)

Додаткові (необов’язкові) документи Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до  Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246.
Місце, час та дата початку проведення оцінювання кандидатів 31 березня 2020 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4         (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел..  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі та (або) у галузі права
2 Досвід роботи не потребує
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
4 Володіння іноземною мовою Не обов’язкове
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome)
2. Ділові якості Здатність концентруватись на деталях, оперативність
3. Особистісні якості Ініціативність, відповідальність
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”та іншого законодавства

 

______________________________________________