ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

25.04.2019 № 180-к

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста сектору контролю управління адміністративно-організаційного забезпечення Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки – перевіряє виконання документів структурними підрозділами Головного управління та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

– забезпечує контроль за своєчасним надходженням  інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів Головного управління про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;

–   завчасно та систематично попереджує структурні підрозділи про закінчення строків виконання документів;

–  проводить випереджувальний моніторинг термінів виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад та своєчасно інформує керівництво Головного управління по неможливість їх додержання;

–  розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити на звернення Народних депутатів, запити на інформацію з питань роботи сектору;

–  здійснює реєстрацію документів в автоматизованій системі діловодства на базі «ДОКПРОФ Степ 2.0» (картотеки “Вихідні документи”).

виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань;

– здійснює ведення  в установленому порядку обліку завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами, та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, контроль за якими покладено на сектору;

– дотримується вимог трудового, антикорупційного законодавства, законодавства про державну службу та державну таємницю, правил внутрішнього  трудового розпорядку, службової дисципліни та етики державного службовця, вимог охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки, передбачених відповідними правилами та інструкціями;

–  відповідно до діючого законодавства забезпечує:

збереження та захист персональних даних, інших персональних документів, які створюються, обробляються або знаходяться на збереженні у Головному управлінні;

нерозголошення будь-яким засобом персональних даних, які були йому довірені або стали йому відомі у зв’язку з виконанням професійних, посадових обов’язків;

повідомлення про дії з персональними даними суб’єкт персональних даних згідно із законом.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 5110 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7)  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб.              № 140)

Місце, час та дата проведення конкурсу 15 травня 2019  року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
2. Ділові якості Навички контролю, вміння розподіляти роботу
3. Особистісні якості Аналітичні здібності, дисципліна і системність
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання контролю за виконанням завдань

 

Завідувач сектору контролю управління адміністративно-організаційного забезпечення

 

___________________ _К.ШЕРШУН

                        (підпис)                     (ініціали та прізвище)

_____ _________________20___ р.