ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

24 .01.2017року № 10

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –  головного спеціаліста загального відділу управління адміністративно-організаційного забезпечення Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки – здійснення реєстрацію документів в автоматизованій системі діловодства на базі «ДОК ПРОФтмСтеп 2.0»;

– здійснення ведення діловодства документів, яким надано гриф обмеження доступу «Для службового користування» та захисту інформації відповідно до чинних правил;

– забезпечує охорону інформації з обмеженим доступом «Для службового користування».

– здійснює реєстрацію та попередній розгляд документів , яким надано гриф обмеженого доступу «Для службового користування».

– забезпечує недопущення необґрунтованого допуску та доступу осіб до інформації з грифом обмеженого доступу  «Для службового користування».

Умови оплати праці Посадовий оклад – 3801 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106)

Дата, час і місце проведення конкурсу 15 лютого  2017 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Курта Оксана Василівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта   Вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Знання законодавства Конституція України, Кодекс законів про працю України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2012 р. № 1242, Типова інструкція про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р № 736
3 Професійні чи технічні знання знання законодавства та нормативно – правових актів, що регулюють питання ведення діловодства.  Уміння застосовувати норми законодавства на практиці
4 Спеціальний досвід роботи Не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення
6 Особистісні компетенції 1) відповідальність ;

2) вміння працювати в стресових ситуаціях.