ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

07.09.2017 № 197

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – державного кадастрового реєстратора відділу у Перечинському  районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки    – здійснює ведення Державного земельного кадастру, інформаційну взаємодію Державного земельного кадастру з іншими інформаційними системами в установленому порядку.

– внесення до Державного земельного кадастру або надання відмови у внесенні відомостей про: землі в межах районів, міст, селищ, сіл (в тому числі опис меж); обмеження у використанні земель; землі та земельні ділянки (їх частини), розташовані в межах області.

– здійснення реєстрації: заяв про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; заяв про відкликання заяв про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; заяв про надання відомостей з Державного земельного кадастру; заяв в електронній формі про отримання з Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку; повідомлень про виявлення помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру; заяв про виправлення технічних помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру; заяв про внесення до Державного земельного кадастру виправлених відомостей.

–  проведення перевірки відповідності поданих документів вимогам законодавства.

– узагальнення відомостей про землі в межах районів, міст, селищ, сіл за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

– здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації.

– формування поземельних книг на земельні ділянки, внесення записів до них, забезпечення зберігання поземельних книг,

– присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам;

– забезпечує надання адміністративних послуг згідно із законом у сфері Державного земельного кадастру.

– за дорученням керівництва розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення з питань, що стосуються діяльності відділу.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 3200,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7)  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород,                    пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Місце, час та дата проведення конкурсу 25 вересня 2017 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Панькулич Олеся Іванівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
Загальні вимоги
1 Освіта вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі або у галузі права
2 Досвід роботи не обов’язковий
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Професійна компетентність
Вимога Компоненти вимоги
1. Якісне виконання поставлених завдань вміння працювати з інформацією
2. Командна робота та взаємодія вміння працювати в команді
3. Сприйняття змін здатність приймати зміни та змінюватися
4. Технічні вміння вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
5. Особистісні компетенції –  відповідальність;

– наполегливість;

– уважність до деталей

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України “Про державну службу”;

– Закону України “Про запобігання корупції”

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання земельного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють земельні відносини:

Закон України «Про землеустрій»,

– Порядок ведення державного земельного кадастру, затверджений постановою КМУ від 17.11.2012 №1051.

Уміння застосовувати норми законодавства на практиці