Головне управління Держгеокадастру у Закарпатської області шукає фахівця на посаду головного спеціаліста внутрішнього аудиту (тимчасово на період заміщення тимчасово відсутнього державного службовця) .

Основні посадові обов’язки:

  1. Проведення оцінки щодо:

ефективності функціонування системи внутрішнього контролю у Головному управлінні;

ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах;

ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання, управління бюджетними коштами;

якості надання адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства;

використання і збереження активів;

надійності, ефективності та результативності інформаційних систем і технологій;

управління державним майном;

правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;

ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань Головного управління.

  • Планування, організація та здійснення внутрішніх аудитів (приймає участь у комплексних внутрішніх аудитах за ініціативою Держгеокадастру), документування їх результатів, підготовка аудиторських звітів (довідок), висновків та рекомендацій, а також проведення моніторинг уврахування рекомендацій.
  • Формувати стратегічний та операційний плани діяльності з внутрішнього аудиту на підставі оцінки ризиків діяльності Головного управління, а також з урахуванням резерву робочого часу на здійснення позапланових внутрішніх аудитів; складати та вести базу даних, яка містить дані щодо об’єктів внутрішнього аудиту.
  • Здійснення:

планові (приймати участь у комплексних внутрішніх аудитах за ініціативою Держгеокадастру) та позапланові внутрішні аудити на об’єктах внутрішнього аудиту;

моніторинг результатів впровадження аудиторських рекомендацій, а також заходів щодо усунення виявлених іншими державними органами порушень та недоліків, установлених за результатами оцінки функціонування системи внутрішнього аудиту.

Вимоги:

-вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у галузі економіки та/або права;

 – досвід роботи – не обов’язковий;

– володіння державною мовою;

– знання законодавства з питань фінансово-господарської діяльності, бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності. Уміння оцінювати можливі ризики виникнення фінансових порушень.

Умови оплати праці:

         Посадовий оклад – 5800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Перелік необхідних документів, та строк їх подання:

1) копію паспорта громадянина України;

2) резюме у довільній формі;

3) копію (копії) документа (документів) про освіту.

         Документи приймаються на електрону адресу: zakarpattia.kadr@land.gov.ua. Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (0312)  61-48-10.

Додатково інформуємо, що відповідно до внесених змін до Закону України “Про правовий режим воєнного стану” (далі – Закон), у період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору. Разом з тим, після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені без конкурсу, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено без конкурсу, становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.