ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
12.05.2021 №193-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | здійснення оперативного реагування на порушення вимог земельного законодавства з боку юридичних та фізичних осіб, органів місцевого самоврядування та виконавчої влади шляхом проведення позапланових, виїзних та спільних перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, у тому числі з правоохоронними органами, органами виконавчої влади;
здійснення державного нагляду (контролю) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності на території Закарпатської області, у тому числі за: веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель; виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару грунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов’язаних з порушенням грунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою; дотримання вимог земельного законодавства в процесі укладення цивільно-правових договорів, передачі у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків; проведенням землеустрою, виконання заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема, за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянок вимог, визначених у проектах землеустрою; розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію об’єктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель; здійсненням заходів, передбачених відповідними робочими проектами землеустрою щодо захисту земель від водної і вітрової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільнення та інших процесів, що призводять до погіршення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бур’янами; дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов’язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського призначення; використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення; дотримання вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах; – у частині родючості грунтів за зміною показників якісного стану грунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення; своєчасністю проведення підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості грунтів. направлення в установленому порядку до органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування клопотань щодо приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель, обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства, припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків, припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону; розгляд звернень, клопотань та доручень, які надійшли на виконання та здійснення перевірок дотримання вимог земельного законодавства; участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості грунтів та забезпечення охорони земель; обстеження земельних ділянок , які підлягають рекультивації, а також обстеження земельних ділянок, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу; розраховувати розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання їх не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу та вживати заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку; надавати пропозиції щодо фінансування заходів з охорони земель; надавати заступнику начальника Головного управління – начальнику Управління пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості грунтів сільськогосподарського призначення; готувати пропозиції щодо видачі та анулювання дозволів на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельних ділянок; брати участь у розроблення нормативно-правових актів, що відносяться до його компетенції; надавати методичну допомогу, готувати рекомендації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, власникам землі та землекористувачам з питань використання та охорони земель, родючості грунтів, за їх зверненнями; взаємодіяти із засобами масової інформації з питань висвітлення актуальних проблем здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, відновленням та збереження родючості ґрунтів; взаємодіяти в установленому порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами та контролюючими службами щодо запобігання та протидії порушенням вимог земельного законодавства; надавати пропозиції при розробленні річних та квартальних планів роботи Управління. приймати участь у підготовці матеріалів на засідання колегій Держгеокадастру, Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області; забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції; забезпечення доступу до публічної інформації, що перебуває у володінні Управління, Відділу; забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом; підготовка проектів наказів з питань, що відносяться до компетенції Відділу; здійснювати своєчасний розгляд листів, звернень, заяв і скарг громадян та юридичних осіб; виконувати накази і розпорядження Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області та органів вищого рівня, рішення колегій Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, які стосуються його повноважень; несе персональну відповідальність перед заступником начальника Головного управління – Начальником Управління, заступником начальника управління – начальником відділу за виконання покладених на відділ, Управління завдань; здійснювати реєстрацію документів з питань здійснення функцій державног нагляду(контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості грунтів у системі електронного документообігу “ДОК ПРОФ” Степ 2.0”; відповідно до Номенклатури Справ здійснювати в окремих журналах реєстрацію: журнал реєстрації дозволів на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельних ділянок; журнал реєстрації рішень щодо розгляду скарг на дії посадових осіб (державних інспекторів). |
|
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 5 500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців” (зі змінами), надбавка за вислугу років, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”. | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | Безстроково
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанов КМ № 462 від 05.06.2019, № 844 від 25.09.2019);
2) резюме за формою згідно з додатком 2-¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанови КМ № 844 від 25.09.2019), в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо. На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Строк подання документів: 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби (до 17 год. 00 хв. 18.05.2021 року) |
|
Додаткові (необов’язкові) документи | Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246. | |
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | 24 травня 2021 року початок о 10.00 годині (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
|
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел.. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1 | Освіта | Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі та (або) у галузі права |
2 | Досвід роботи | Не потребує |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою |
4 | Володіння іноземною мовою | Не обов’язкове |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Цифрова грамотність | вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; – вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації. |
2. | Командна робота та взаємодія | – орієнтація на командний результат; – готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей; – відкритість в обміні інформацією |
3. | Відповідальність | – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; – усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання земельного законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель. |
ПОГОДЖЕНО
Заступник начальника управління – начальник
відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
___________________ Л.М. ЗАВАДЯК_
(підпис) (ініціали та прізвище)
_____ _________________20___ р.