ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

18.07.2017 № 157

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –  головного спеціаліста відділу планування та закупівель фінансового управління Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

 

 Загальні умови
Посадові обов’язки       готує тимчасовий та постійний кошторис, довідки про зміни до кошторису штатний розпис та зміни до нього, розрахунки витрат до кошторису на відповідний бюджетний рік, розрахунки до штатного розпису та змін до нього, плани заходів по бюджетним програмам;

відповідає за: складання та подання на затвердження до голові комітету з конкурсних торгів річного плану закупівель та змін до даних, документацію конкурсних торгів, складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства з питань державних закупівель, забезпечує систематичне і оперативне оприлюднення на веб-порталі використання публічних коштів відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів»;

забезпечує повне і достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;

готує дані для включення їх до фінансової звітності;

забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну.

Умови оплати праці посадовий оклад – 3801 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокова  (на постійній основі)
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка, затверджену наказом Нацдержслужби 05.08.2016 № 156;

6) е декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)

Дата, час і місце проведення конкурсу 04 серпня 2017 року, початок о 10.00 годині за адресою: пл. Народна, 4 (каб. № 140), м. Ужгород, Закарпатська область
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Курта Оксана Василівна

тел.  (0312)  61-48-10

E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта   вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи не обов’язковий
3 Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра в галузі економіки та фінансів
2 Знання законодавства Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі
3 Професійні чи технічні знання знання, необхідні для:

– планування видатків, організації закупівель;

– складання кошторисів та штатних розписів.

4 Спеціальний досвід роботи не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення
6 Особистісні компетенції 1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі.