ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
07.08.2019 № 307-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – спеціаліста сектору інформаційно-аналітичної роботи управління персоналом Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | Організовує проведення внутрішніх навчань державних службовців Головного управління.
Здійснює планування професійного навчання державних службовців Головного управління. Узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції керівнику Головного управління. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань. Аналізує кількісний та якісний склад державних службовців. Здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в Головному управлінні спільно із управлінням адміністративно-організаційного забезпечення. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом. Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу. Відповідає за організацію та ведення діловодства в управлінні персоналом. У відповідності до чинного законодавства забезпечує: – збереження та захист персональних даних, інших персональних документів, які створюються, обробляються або знаходяться на збереженні у Головному управлінні; – нерозголошення будь-яким засобом персональних даних, які були йому довірені або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням професійних, посадових обов’язків; – повідомлення про дії з персональними даними суб’єкта персональних даних згідно із законом. |
|
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 3810 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова | |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
|
Додаткові (необов’язкові) документи | Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби | |
Місце, час та дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування | 27 серпня 2019 року початок о 14.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1 | Освіта | Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань: “Правоˮ, “Управління та адмініструванняˮ, “Соціальні та поведінкові наукиˮ |
2 | Досвід роботи | Не обов’язковий |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою |
4 | Володіння іноземною мовою | Не обовязкове |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) | Знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome).
|
2. | Ділові якості | Стресостійкість, оперативність |
3. | Особистісні якості | Відповідальність |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання трудового законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють діяльність управління персоналом. Уміння застосовувати норми законодавства на практиці |
Начальник управління персоналом
___________________ О.КУРТА (підпис) (ініціали та прізвище) _____ _________________20___ р.
|