ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
07.02.2017 № 25
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу представництва в судах та інших органах юридичного управління Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | здійснює представництво Головного управління під час розгляду справ у судах всіх рівнів, підготовка матеріалів до розгляду цих справ;
забезпечує своєчасний розгляд претензій та претензійних матеріалів; забезпечує та здійснює ведення позовної роботи, у тому числі підготовку матеріалів для подання позовів, заяв про оскарження судових рішень, апеляційних та касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень, інших документів процесуального характеру; здійснює узагальнений аналіз претензійно-позовної роботи . |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад – 4500 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова (на постійній основі) | |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка, затверджену наказом Нацдержслужби 05.08.2016 № 156; 6) е декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік; Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 106) |
|
Дата, час і місце проведення конкурсу | 24 лютого 2017 року початок о 10.00 годині за адресою: пл. Народна, 4 (каб. № 106), м. Ужгород, Закарпатська область | |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Курта Оксана Василівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: zakarpattia.kadr@land.gov.ua |
|
Вимоги до професійної компетентності | ||
Загальні вимоги | ||
1 | Освіта | вища освіта за освітнім ступенем магістра |
2 | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3 | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги | ||
1 | Освіта | вища юридична освіта за освітнім ступенем магістра (спеціаліста) |
2 | Знання законодавства | Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції», Земельний кодекс України, Господарський кодекс України; Цивільний кодекс України»; Кодекс України про адміністративні правопорушення Закон України «Про державний земельний кадастр»; Закон України «Про землеустрій» |
3 | Професійні чи технічні знання | знання законодавства в галузі господарського, цивільного, адміністративного процесу та земельних відносин. Уміння застосовувати норми законодавства на практиці |
4 | Спеціальний досвід роботи | досвід роботи в юридичній сфері не менше двох років |
5 | Знання сучасних інформаційних технологій | знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення |
6 | Особистісні компетенції | 1) дисципліна та системність;
2) вміння працювати в стресових ситуаціях. |