ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
05.07.2021 №316-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста відділу державної землевпорядної експертизи Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | Забезпечує надання адміністративних послуг згідно із законом у відповідній сфері.
Бере участь у здійсненні методичного забезпечення та координації діяльності у сфері землеустрою на територіальному рівні. За дорученням керівництва розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу державної землевпорядної експертизи (надалі – Відділ). Здійснює організацію діловодства у Відділі. |
|
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 5 500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців” (зі змінами), надбавка за вислугу років, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”. | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | На період заміщення тимчасово відсутнього державного службовця (на період перебування працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанов КМ № 462 від 05.06.2019, № 844 від 25.09.2019);
2) резюме за формою згідно з додатком 2-¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанови КМ № 844 від 25.09.2019), в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо. На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Строк подання документів: 8 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби (до 17 год. 00 хв. 12.07.2021 року) |
|
Додаткові (необов’язкові) документи | Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246. | |
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | 14 липня 2021 року початок о 08.30 годині (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
|
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел.. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1 | Освіта | Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі |
2 | Досвід роботи | Не потребує |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою |
4 | Володіння іноземною мовою | Не обов’язкове |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Якісне виконання поставлених завдань | – комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; – розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення. |
2. | Уважність до деталей | – здатний помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі; – здатний враховувати деталі при прийнятті рішень. |
3. | Адаптивність | – усвідомлення необхідності запровадження змін для ефективного функціонування державної служби; – позитивне ставлення та відкритість до змін і нововведень. |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання:
Земельного кодексу України, Законів України «Про землеустрій», «Про державний земельний кадастр», «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». |
ПОГОДЖЕНО
Начальник відділу державної землевпорядної експертизи
___________________ І. ЦОГЛА
(підпис) (ініціали та прізвище)
_____ _________________20___ р.