ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
13.08.2021 №413-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | Здійснює реєстрацію і облік звернень громадян, запитів на інформацію в системі електронного документообігу “Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3”, веде контрольну картотеку, оперативну і підсумкову статистику звернень, поточний архів документів.
Організовує проведення прийомів громадян керівництвом Головного управління, веде облік громадян, що побували на прийомі, контролює їх виконання. Забезпечує своєчасний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, запитів на інформацію, здійснює контроль за своєчасним вирішенням питань, порушених у заявах і скаргах громадян. Отримує від структурних підрозділів Головного управління довідки-пояснення, інші матеріали, що стосуються розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, на їх підставі готує інформацію керівнику. Забезпечує ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства в Головному управлінні від 21.10.2019 № 287. Здійснює реєстрацію та веде облік запитів на інформацію, що надійшли до Головного управління в порядку, визначеному законом України “Про доступ до публічної інформації” Надає запитувачам форми запитів на інформацію та консультації під час оформлення запитів на інформацію. Оформлює запити на інформацію у разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення Народних депутатів, запити на інформацію з питань роботи сектору в межах своєї компетенції, забезпечує направлення запиту на інформацію належному розпоряднику інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. |
|
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 5 500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Деякі питання оплати праці державних службовців” (зі змінами), надбавка за вислугу років, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”. | |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | Безстроково
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанов КМ № 462 від 05.06.2019, № 844 від 25.09.2019);
2) резюме за формою згідно з додатком 2-¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції Постанови КМ № 844 від 25.09.2019), в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою. 4) копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо. На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Строк подання документів: 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби (до 17 год. 00 хв. 19.08.2021 року) |
|
Додаткові (необов’язкові) документи | Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246. | |
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | 27 серпня 2021 року початок о 10.00 годині (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140)
Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
|
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | Проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел.. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1 | Освіта | Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра |
2 | Досвід роботи | Не потребує |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою |
4 | Володіння іноземною мовою | Не обов’язкове |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Ефективність координації з іншими | – здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
– уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій. |
2. | Уважність до деталей | – здатний помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі; – здатний враховувати деталі при прийнятті рішень. |
3. | Відповідальність | – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання:
Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію». |
ПОГОДЖЕНО
Завідувач сектору звернень громадян та доступу
до публічної інформації
___________________ М. НЕЧИСТАК
(підпис) (ініціали та прізвище)
_____ _________________20___ р.