ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
20.05.2019 № 215-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста сектору запобігання та виявлення корупції Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | |||
Посадові обов’язки | – надає іншим структурним підрозділам Головного управління та його окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
– вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб Головного управління, вносить начальнику Головного управління пропозиції щодо усунення таких ризиків; – надає допомогу в заповненні декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування; – у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими чи службовими особами Головного управління, інформує в установленому порядку про такі факти начальника Головного управління, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції; – веде облік працівників Головного управління, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень; – розглядає у межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників Головного управління до вчинення корупційних правопорушень; – повідомляє у письмовій формі начальнику Головного управління, посадовій особі Секретаріату Кабінету Міністрів України, визначеній Міністром Кабінету Міністрів України, та спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими особами Головного управління; – готує та забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції; – надає методичну та консультаційну допомогу з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства; – приймає участь в інформаційному та науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції, а також міжнародному співробітництві в зазначеній сфері; – проводить організаційну та роз’яснювальну роботу із запобігання, виявлення і протидії корупції; – здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів; – здійснює контроль за дотриманням антикорупційного законодавства; – розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням; – взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів влади Автономної республіки Крим, органів місцевого самоврядування,підприємств, установ, організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції. |
||
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 5110 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | ||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова | ||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 17 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
||
Місце, час та дата проведення конкурсу | 11 червня 2019 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | ||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
||
Кваліфікаційні вимоги | |||
1 | Освіта | Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань “Право”, “Управління та адміністрування” | |
2 | Досвід роботи | Не обов’язковий | |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою | |
Вимоги до компетентності | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) | Основні принципи роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome).
|
|
2. | Ділові якості | Адаптивність, вміння аргументовано доводити власну точку зору | |
3. | Особистісні якості | Відповідальність, емоційна стабільність. | |
Професійні знання | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
|
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання, необхідні для здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції, вміння застосовувати норми законодавства на практиці | |