ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
25.04.2018 № 85
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – державного кадастрового реєстратора відділу у Берегівському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | |||
Посадові обов’язки | здійснює ведення Державного земельного кадастру, інформаційну взаємодію Державного земельного кадастру з іншими інформаційними системами в установленому порядку;
внесення до Державного земельного кадастру або надання відмови у внесенні відомостей про: землі в межах районів, міст, селищ, сіл (в тому числі опис меж); обмеження у використанні земель; землі та земельні ділянки (їх частини), розташовані в межах області; здійснення реєстрації: заяв про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; заяв про відкликання заяв про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру; заяв про надання відомостей з Державного земельного кадастру; заяв в електронній формі про отримання з Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку; повідомлень про виявлення помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру; заяв про виправлення технічних помилок, допущених під час ведення Державного земельного кадастру; заяв про внесення до Державного земельного кадастру виправлених відомостей; проведення перевірки відповідності поданих документів вимогам законодавства; узагальнення відомостей про землі в межах районів, міст, селищ, сіл за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації; формування поземельних книг на земельні ділянки, внесення записів до них, забезпечення зберігання поземельних книг, присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам; забезпечує надання адміністративних послуг згідно із законом у сфері Державного земельного кадастру на території Берегівського району Закарпатської області. |
||
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 4100грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | ||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова | ||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
||
Місце, час та дата проведення конкурсу | 15 травня 2018 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | ||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
||
Кваліфікаційні вимоги | |||
1 | Освіта | Вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра у земельній галузі та (або) у галузі права | |
2 | Досвід роботи | Не обов’язковий | |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою | |
Вимоги до компетентності | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Якісне виконання поставлених завдань | вміння працювати з інформацією | |
2. | Командна робота та взаємодія | вміння працювати в команді | |
3. | Сприйняття змін | здатність приймати зміни та змінюватися | |
4. | Технічні вміння | вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку | |
5. | Особистісні компетенції | – відповідальність;
– наполегливість; – уважність до деталей. |
|
Професійні знання | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
|
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання земельного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють земельні відносини. Уміння застосовувати норми законодавства на практиці. | |