Перший заступник начальника Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області Іван Голуб та начальник управління персоналом Головного управління Дерджгеокадастру у Закарпатській області Оксана Курта взяли участь у круглому столі на тему «Ярмарок вакансій», який відбувся на географічному факультеті ДВНЗ «Ужгородський національний університет» для студентів спеціальності «Геодезія та землеустрій».

Участь у заході взяли роботодавці, які зацікавлені в перспективних майбутніх працівниках, керівництво Ужгородського міського центру зайнятості, Закарпатської організації ВГО «АФЗУ», ПП «ТІСА», ТОВ «Земля», ЗФ УкрДАГП, ДП «Закарпатський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», декан географічного факультету, завідувач кафедри «Землевпорядкування та кадастру», викладачі кафедри, студенти другого – четвертого курсів  та магістри.

У ході зустрічі перший заступник начальника Головного управління Іван Голуб наголосив, що ДВНЗ «Ужгородський національний університет» єдиний заклад в області, який здійснює підготовку фахівців у земельній галузі. Разом з тим зауважив, що основною вимогою до зайняття 80% посад в Головному управлінні є наявність саме землевпорядної освіти. Головне управління завжди радо прийме до своєї команди молодих і відповідальних спеціалістів. Адже професійність відповідальність, та самовідданість кожного працівника є гарантію збереження земельних ресурсів нашої  держави.

Начальник управління персоналом Головного управління Оксана Курта наголосила,   що з дипломом бакалавра можна взяти участь у конкурсах на заміщення вакантних посад, які проводить Головне управління. Проте, для того, щоб претендувати на керівні посади випускники повинні здобути ступінь вищої освіти не нижче магістра.

Студенти мали можливість отримати інформацію про вакансії та відкриті програми з працевлаштування, стажування та проходження практики на підприємствах, установах та організаціях, дізнатися про оголошені конкурси на посади в державних органах та налагодити нові ділові контакти з присутніми на ярмарку роботодавцями.