ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
07.11.2018 № 387-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „В” – спеціаліста відділу планування та закупівель фінансового управління Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | |||
Посадові обов’язки | Спеціаліст відділу:
– здійснює облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо планування та закупівель; – готує відповіді з питань планування та закупівель за дорученням керівництва на зарити відповідних центральних органів виконавчої влади, підприємств, організацій, їх фінансових структур. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. Готує дані для включення їх до фінансової звітності. Забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом установленного терміну. Бере участь у підготовці пропозицій щодо : – внесення змін до облраної облікової політики, удосконалення обліку та правил документооббігу; розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарськтх операцій; Готує: – тимчасовий та постійний кошторис, довідки про зміни до кошторису; – штатний розпис та зміни до нього; – розрахунки витрат до кошторису на відповідний бюджетний рік; – розрахунки до гштатного розпису та змін до нього; – плани заходів по бюджетним програмам. Відповідає за: – складання та подання на затвердження голові комітету з конкурсних торгів річного плану закупівель, додатку до річногоплану закупівель та змін до нього, документацію конкурсних торгів; – здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства з питань державних закупівель; – – забезпечує системне і оперативне оприлюднення на веб-погрталі Головногоу правління в мережі Інтернет інформації, що входить до компетенції Відділу, дотримання законодавства про доступ до публічної інформації; забезпечує доступ до інформації про використання публічних коштів. |
||
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 3600 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | ||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова | ||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
||
Місце, час та дата проведення конкурсу | 30 листопада 2018 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | ||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
||
Кваліфікаційні вимоги | |||
1 | Освіта | Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі економіки та фінансів | |
2 | Досвід роботи | Не обов’язковий | |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою | |
Вимоги до компетентності | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) | Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome) | |
2. | Ділові якості | Адаптивність, вміння аргументовано доводити власну точку зору | |
3. | Особистісні якості | Відповідальність, емоційна стабільність | |
Професійні знання | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
|
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Законодавство з питань фінансово-господарської діяльності, бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності | |
Начальник відділу планування та
закупівель фінансового управління
___________________ М.Ю.ЯСІНКО
(підпис) (ініціали та прізвище)
_____ _________________20___ р.