ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
05.11.2018 № 385-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б” – начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Рахівському, Тячівському районах управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | |||||
Посадові обов’язки | – здійснення державного нагляду (контролю) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності на території Закарпатської області у тому числі за:
веденням державного обліку і реєстрації земель, достовірністю інформації про наявність та використання земель; виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару грунту під час проведення гірничодобувних, геолорозвідувальних, будівельних та інших робіт, повязаних з порушенням грунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушення земель в обсягах, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою; дотриманням вимог земельного законодавства в процесі укладення цивільно-правових договорів, передачі у власність на тадання у користування в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; дотримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; дотриманням правил, установленного режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків; проведенням землеустрою, виконанням заходів, передбачених проектами землеустрою, зокрема, за дотриманням власниками та користувачами земельних ділянгок вимог, визначених у проектах землеустрою; розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням в експлуатацію обєктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель; здійсненням заходів, передбачених відповідним робочим проектом землеустрою щодо захисту земель від водної і віторової ерозії, селів, підтоплення, заболочення, засолення, солонцювання, висушування, ущільненння та інших процесів, що призводять до погрішення стану земель, а також щодо недопущення власниками та користувачами земельних ділянок псування земель шляхом їх забрудненння хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, заростання чагарниками, дрібноліссям та бурянами; дотриманням строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов’язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; дотриманням порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва; використанням земельних ділянок відповідно до цільового призначення; дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення, вилучення, викупу, продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах; у частині родючості ґрунтів за: зміною показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення; своєчасним проведенням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів; направляти в установленому порядку до органів виконавчої влади або місцевого самоврядування: клопотань щодо: приведення у відповідність із законодавством прийнятих ними рішень з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель; обмеження або зупинення освоєння земельних ділянок у разі розробки корисних копалин, у тому числі торфу, проведення геологорозвідувальних, пошукових та інших робіт з порушенням вимог земельного законодавства; припинення будівництва та експлуатації об’єктів у разі порушення вимог земельного законодавства до повного усунення виявлених порушень і ліквідації їх наслідків; припинення права користування земельною ділянкою відповідно до закону. розгляд звернень, клопотань, та доручень, які надійшли на виконання, та здійснення перевірок дотримання вимог земельного законодавства; – участь у роботі комісій при прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель; – обстеження земельних ділянок, які підлягають рекультивації, а також обстеження земельних ділянок, яким заподіяна шкода внаслідок їх самовільного зайняття, використання їх не за цільовим призначенням, зняття грунтового покриву без спеціального дозволу; – розраховувати розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання їх не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу, та вживає заходів щодо її відшкодування в установленому законодавством порядку; – надавати пропозиції щодо фінансування заходів з охорони земель; – надавати заступнику начальника Головного управління – начальнику Управління пропозиції та матеріали, необхідні для видачі Держгеокадастром висновку про поліпшення екологічного стану земель і підвищення родючості грунтів сільськогосподарського призначення; – готувати попозиції щодо видачі та анулювання дозволів на зняття та перенесення грунтового погкриву (родючого шару грунту) земельних ділянок; – брати участь у розробленні нормативно-правових актів, що відносяться до його компетенції; – надавати методичну допомогу, готувати рекомендації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, власникам землі та землекористувачам з питань використання та охорони земель, родючості грунтів за їх зверненням; – взаємодіяти із засобами масової інформації з питань висвітлення актуальних проблем здійснення державного нагляду (контролю) за використанням та охороною земель, відновленням та збереження родючості грунтів. – взаємодіяти в установленному порядку з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правовоохороними органами та контролюючими службами щодо запобігання та продидії порушенням вимог земельного законодавства; – розробляти річний та квартальниі плани роботи Управління; – аналізувати результати роботи Відділу; – забезпечує здійснення єдиного порядку щодо ведення та подання статистичної інформації; – приймати участь у підготовці матеріалів на засідання колегій Держгеокадастру, Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області; – забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції; – забезпечення доступу до публічної інформації, що перебуває у воодінні Управління, Відділу; – забезпечення у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інофрмації з обмеженим доступом; – підготовка проектів наказів з питань, що відносяться до компетенції Відділу; – здійснювати своєчасний розгляд листів, звернень, заяв і скарг громадян та юридичних осіб; – виконувати накази і розпорядження Головного управління держгеокадастру у Закарпатській області та органів вищогорівня, рішення колегій Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Головногоу правління держгеокадастру у Закарпатській області, які стосуються його повноважень; – несе персональну відповідаьність перед заступником начальника Головного управління – начальником управління, за виконання покладених на відділ завдань; – виконувати завдання та повноваження, визначені у посадовій інструкції. |
||||
Умови оплати праці | посадовий оклад – 6000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | ||||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова (на постійній основі) | ||||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік; 8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання. Строк подання документів: 15 календарних дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
||||
Місце, час та дата проведення конкурсу | 26 листопада 2018 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | ||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
||||
Кваліфікаційні вимоги | |||||
1 | Освіта | Вища освіта ступеня магістр у земельній галузі та/або в галузі права | |||
2 | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорій „Б” чи „В ” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років | |||
3 | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою | |||
Вимоги до компетентності | |||||
Вимога | Компоненти вимоги | ||||
1. | Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) | Основні принципи роботи на комп’ютері та відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань (програми Office Word, Office Excel, Google Chrome).
|
|||
2. | Ділові якості | Лідерські якості, вміння визначати пріоритети, вміння працювати з інформацією | |||
3. | Особистісні якості | Відповідальність, вміння працювати в стресових ситуаціях | |||
Професійні знання | |||||
Вимога | Компоненти вимоги | ||||
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
|||
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Знання земельного законодавства, законодавчих та нормативно-правових актів у сфері здійснення контролю за використанням та охороною земель | |||
Заступник начальника – начальник управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області____
(посада керівника самостійного структурного підрозділу) ___________________І.ГОЛУБ_______________ (підпис) (ініціали та прізвище) _____ _________________20___ р.
|
|||||