ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
01.11.2017 № 240
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б” – завідувача сектору взаємодії зі ЗМІ та громадськістю Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Загальні умови | |||
Посадові обов’язки | готує інформаційні матеріали для наповнення офіційних веб-сайтів Головного управління;
оприлюднює на веб-сайті, інформаційних стендах, в інший прийнятий для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»; здійснює організацію та контроль за підготовкою інформаційних матеріалів щодо реформування земельних відносин, а також заходів, які організовує та проводить Головне управління («круглі столи», «гарячі лінії») та його територіальні органи для подальшого висвітлення у засобах масової інформації; залучає керівництво та начальників структурних підрозділів Головного управління до участі у теле- та радіопрограмах, висвітлює у друкованих виданнях актуальні питання державної земельної політики у сфері земельних відносин; проводить систематичний моніторинг Інтернет-ресурсів та друкованих видань, готує огляди ЗМІ; вирішує інші питання, що випливають із завдань сектору та Головного управління. |
||
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 4100 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. | ||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстрокова (на постійній основі) | ||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 16 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби за адресою: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) |
||
Місце, час та дата проведення конкурсу | 27 листопада 2017 року початок о 10.00 годині за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4 (каб. № 140) | ||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Панькулич Олеся Іванівна
тел. (0312) 61-48-10 E-mail: [email protected] |
||
Кваліфікаційні вимоги | |||
1 | Освіта | Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра у галузі знань «Право», «Геодезія та землеустрій», «Філологія», «Політологія», «Психологія», «Журналістика», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування». | |
2 | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорій „Б” чи „В ” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років | |
3 | Володіння державною мовою | Вільне володіння державною мовою | |
Вимоги до компетентності | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Лідерство | досягнення кінцевих результатів | |
2. | Прийняття ефективних рішень | вміння працювати з великими масивами інформації | |
3. | Комунікації та взаємодія | вміння ефективної комунікації та публічних виступів | |
4. | Впровадження змін | здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них | |
5. | Управління організацією роботи та персоналом | вміння працювати в команді та керувати командою | |
6. | Особистісні компетенції | аналітичні здібності, інноваційність та креативність | |
Професійні знання | |||
Вимога | Компоненти вимоги | ||
1. | Знання законодавства | Знання:
– Конституції України; – Закону України “Про державну службу”; – Закону України “Про запобігання корупції” |
|
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) | Професійні знання в сфері звязків з громадськістю організації заходів. Основи державного управління, менеджменту організацій. | |
3 | Знання сучасних інформаційних технологій | знання відповідного програмного забезпечення, необхідного для якісного виконання покладених завдань | |