Спеціалісти Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області  з початку 2018 року розглянули 181 звернення громадян щодо вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин.

Порівняно з аналогічним періодом 2017 року кількість звернень громадян зменшилася на 90%.

Зменшення кількості звернень громадян є результатом проведеної фахівцями Головного управління ефективної роботи стосовно норм чинного законодавства, зокрема на зустрічах з громадськістю та у електронних засобах масової інформації регіону.

Крім того, з початку року до керівництва Головного управління на особистий прийом звернулося 11 громадян, яким надано фахові консультації та допомогу у вирішенні земельних питань.

Водночас до територіальних підрозділів землевпорядної служби області надійшло 3158 звернень. Фахівцями розглянуто позитивно – 2323, надано роз’яснення по суті – 685 та знаходиться у стадії розгляду – 100. Порівняно з аналогічним періодом 2017 року кількість звернень громадян зменшилася на 62%.

– Питання розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатскій області. Всі звернення розглядаються без порушення встановленого законом терміну, – зазначила начальник Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області Світлана Мельничук. – Основні питання, які турбують громадян, – передача у власність та виділення земельних ділянок, земельні спори, скарги на дії посадових осіб, роз’яснення земельного законодавства тощо.